────── 19.05.2017
Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji
Oszukano oszustów
Gdy niepełnosprawna osoba, której właśnie z niemałym wysiłkiem udzielono pomocy przy pokonywaniu miejskiego toru przeszkód nagle wstaje, dziękuje za pomoc i odchodzi, to można to nazwać cudem lub … oszustwem. W spotach zrealizowanych przez agencję ageisobar na zlecenie brazylijskiego Sportowego Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, postawiono przechodniów w takiej właśnie sytuacji. W cuda raczej trudno uwierzyć, natomiast w złośliwą prowokację – bardziej. Na twarzach osób, które pomogły osobie wyglądającej na potrzebującą maluje się złość, padają słowa potępienia, a nawet dochodzi do małej przepychanki. Każdy film kończy się słowami: Kiedy parkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, Ty także jesteś oszustem”.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem