Był penis w wersji kreskówkowo – przygodowej, a teraz penis grozy. Reklama z trupio białym fallusem z językiem węża rozpowszechniane były w barowych i klubowych damskich toaletach, a także w tych dla panów w lokalach gejowskich. Nadawcą tej kampanii jest AIDES, a jej twórcy z TBWA\Paris otrzymali za nią Brązowego Lwa w Cannes w 2002 roku. Na jej potrzeby przygotowano także kreację skierowaną do heteroseksualnych mężczyzn przedstawiającą damskie łono z przystrzyżonymi w kształt trumny włosami łonowymi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”