────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Erotyczna telenowela zmienia się w thriller
Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sielanka, łąka, piękno przyrody. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Erotyczną beztroskę zakłócają jednak nowi bohaterowie: syfilis, rzeżączka, HIV i wirusowe zapalenie wątroby typu B, a romantyczno – erotyczny film zmienia się w thriller klasy B. Tego nie ogląda się w klasycznej telewizyjnej produkcji. Kampania powstała na zlecenie francuskiej organizacji INPES zwraca uwagę na choroby przenoszone drogą płciową oraz w ironiczny sposób naśmiewa się z kultury popularnej, która skrzętnie omija te aspekty życia seksualnego, które wiążą się z odpowiedzialnością.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem