Niekwestionowany zwycięzca w kategorii hasło reklamowe sfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Doceniamy w nim szczególnie kreatywne możliwości w implementacji przy okazji innych projektów i czekamy na „Ja, brokuł”, „Ja, śledź”, „Ja, wołowina”. Kampania „Czas na Pieczarkę” nie została co prawda zrealizowana dzięki finansowaniu Unii Europejskiej, za to swój wkład miała w jej realizację Agencja Rynku Rolnego w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, która to sama jest dofinansowana z Brukseli. Bo grantoza niejedno ma imię i niejedno źródło finansowania.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!