────── 18.05.2017
Za#%@*#%a selekcja 10 kampanii społecznych, które klną jak szewc
Krótki żywot „spedalania nieletnich”
„Jesteś homo – ok. Ale nie spedalaj nieletnich [zwłaszcza za pieniądze]”. Plakaty z takim hasłem zawisły pod koniec lipca 2011 r. w centrum Warszawy za sprawą Ruchu Higieny Moralnej. Uzupełnieniem kreacji stał się penis z wpisanym w niego mózgiem (motyw znany z innych kampanii). „To wulgarne i skrajnie homofobiczne” – zaprotestowało środowisko LGBTQ i szybko zorganizowało się w akcję wymierzoną w kampanię posterową oraz jej autorów. Zdaniem przedstawicieli RHM „spedalanie” to neologizm, który określa praktykę nakłaniania, przekupywania i zachęcania do czynności seksualnych nieletniego przez osobę o orientacji homoseksualnej. Zdaniem Roberta Biedronia jest to „rynsztokowy język”. Zdaniem Słownika Języka Polskiego – również.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem