Za#%@*#%a selekcja 10 kampanii społecznych, które klną jak szewc
Osz Kevin!
Kampania bardzo społecznego nacisku. W 2009 roku odbył się głośny szczyt klimatyczny w Kopenhadze, podczas którego przywódcy najbardziej uprzemysłowionych państw debatowali na temat ocieplenia klimatu. Efektem spotkania miały być konkretne deklaracje i zobowiązania redukcji emisji gazów cieplarnianych. Australijski oddział Greenpeace postanowił z tej okazji przekazać ówczesnemu premierowi, że jeśli zawiedzie, cały naród będzie używał jego personaliów jako największe przekleństwo. Kevin Rudd miał się odtąd stać idealnym i jedynym wulgaryzmem przy każdej „kevinistycznej” okazji. Podczas szczytu Unia Europejska jednostronnie zobowiązała się do redukcji emisji o 20%. Australia obiecała „jedynie” 11%. Według naukowców by zapobiec negatywnym skutkom globalnego ocieplenia, państwa rozwinięte powinny wyznaczyć sobie za cel 25-40%. Jak się okazuje nawet Donald Tusk Mać!
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”