Kampania Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci skierowana jest do mieszkańców miasta Łodzi i województwa łódzkiego. Hasło kampanii: Przybij 1% dla Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci, wzmocniono wykorzystując wizerunek osoby publicznej – Piotra Rubika, który wraz z Nikolą – Pacjentką Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci komunikują jak proste i ważne jest przekazanie 1% podatku Spot kampanii emitowany był na przełomie lutego i marca 2012 w mediach lokalnych, a na łódzkich ulicach zawisły billboardy i citylight’y. Organizatorzy korzystali również z alternatywnych i niekosztownych kanałów komunikacji: marketing szeptany, social media, Web 2.0. ———– Co dobrego? Prosta, klasyczna kreacja z trafiającą do pewnego grona odbiorców dziecięca narracja. Organizatorom udało się zaangażować do akcji Piotra Rubika, który jakkolwiek oceniać jego kompozycje, jest osobą znaną i wpisującą się w „ciepłą”, spokojną kreację. Hasło kampanii w formie czytelnego call-to-action. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem