Aż 7% nowo narodzonych dzieci w Polsce stanowią tzw. wcześniaki i z roku na rok, rodzi się ich coraz więcej. Coraz mniejsza jest również ich waga urodzeniowa. Fundacja Wcześniak Rodzice-Rodzicom postawiła przed sobą cel złamanie tabu, które zdefiniowała, oraz zbiórkę funduszy na działalność statutową. Idea kreatywna ich kampanii opiera się na porównaniu wagi wcześniaków do produktów codziennego użytku – misia, opakowania cukru i butelki wody. Ambasadorką akcji została Małgorzata Ostrowska-Królikowska [znana z roli Grażyny w serialu „Klan”]. Spoty reklamowe opublikowano w social media i portalach parentingowych oraz emitowano w kinach i na nośnikach LED, plakaty natomiast pojawiły się w tygodniku Polityka. ———– Co dobrego? Szokujące, łatwe do zapamiętania i bardzo obrazowe porównanie wagi wcześniaka. Kampania została odpowiednio sprofilowana do grupy docelowej – młode matki. Autentyczny i kontekstowy ambasadoring Małgorzaty Osrowskiej- Królikowski, która sama jest matką wcześniaka i jest kojarzona z postacią oddanej pielęgniarki z serialu „Klan”. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem