W Angoli, w toaletach miejsc uczęszczanych przez młodych ludzi – w barach i dyskotekach – rozlepiono przezroczyste naklejki z nadrukiem imitującym porcje narkotyku przygotowane do zażycia. Białe „kreski” ułożono tak, by przypominały sposób w jaki więźniowie odliczają dni, które pozostają im do końca odsiadki. Tuż obok wydrukowano hasło „Drugs are a prison. Get free.” („Narkotyki to więzienie. Uwolnij się”). Kontekstowo i ambientowo. Organizatorem akcji było Stowarzyszenie AJARP (Stowarzyszenie Młodych Angolczyków dla Integracji I Postępu), a kreatywny koncept powstał w agencji Executive Center z Luandy.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”