Moda i uroda. Czasem społecznie, czasem aspołecznie
Przedwczesne umieranie wyszło z mody
Organizacje walczące z nałogiem nikotynowym postanowiły walczyć ze światem mody jego własną bronią. Sesja zdjęciowa zrealizowana na zlecenie singapurskiej organizacji zdrowia złożona została z fotografii łudząco przypominających reklamę luksusowego domu mody. Wygięte modelki pozowały „na ładnego trupa”, a całość opatrzono hasłami stylizowanymi na opisy kolekcji. Np. „Połącz dramatyzm z jasnymi detalami, ale nie ze śmiercią. Najsprytniejszym posunięciem tego sezonu jest powiedzenie „nie” 4000 toksycznych związków chemicznych znajdujących się w papierosach. A pozostanie przy życiu pozwala ci się cieszyć uwagą, którą przyciąga twoja uwodzicielska suknia. Chyba, że lubisz nekrofili” Kreacje autorstwa agencji FootCone& Belding kierowane były do kobiet w wieku 18-29 lat i ukazały się w lifestylowych pismach.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem