Jak kończą Ci, którzy nie docenili wartości edukacyjnej lekcji odpowiedzialnego opalania? Pięciu młodych mężczyzn podczas pobytu w nadmorskim kurorcie budzi się rano obok wybranek swojego serca. Szok, niedowierzanie, miliony pytań. Dziewczyny zmieniły się w swoje matki. Stylizowany na frywolny żart z cyklu „ukryta kamera” spot pt. „The midnightswitch – boyfriend’sworstnightmare” (Przemiana o północy – najgorszy koszmar chłopaka) obrazuje skutki nadużywania słońca. Spot kampanii „Slimmer in the zon” (Mądrzy na słońcu) i powstał z inicjatywy BelgianCancer Foundation. Mimo że młode Belgijki doskonale wiedzą jakie są skutki nieodpowiedzialnego opalania, ani myślą o zmianie szkodliwych nawyków. Twórcy filmowej kreacji postanowili więc zwrócić się do ich partnerów.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”