Uwaga – drastyczna kampania. Wykorzystywanie seksualne dzieci pozostawia w nich traumatyczny ślad na całe życie. Dosłownie pokazane okaleczanie małych dzieci rozgrzanym żelazem w kampanii „Remove is hard. Protect is easier. (Usunąć jest trudno. Łatwiej jest chronić) może wywołać niemal fizyczny ból u odbiorców. Layouty przygotowano w dwóch wersjach – „anal sex” i „oral sex”. Kampanię zrealizowała agencja Creative JuiceG1 dla Tajskiej Fundacji Ochrony Dzieci w kwietniu 2008 roku.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem