Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc kolejnych odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. W ten sposób 30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Odnotowano 77% więcej wpłat na konto WWF (na projekty związane z popularyzacją recyklingu) niż w poprzedniej akcji organizacji. Kartka, na której napisano list z opisem korzyści z powtórnego wykorzystania surowców, pochodzi z makulatury, a atrament powstał z soi. Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Przygotował ją nowozelandzki oddział Saatchi & Saatchi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół