Kampanie społeczne do poprawki! Najgorsze reklamy roku 2012
Albo ma się styl, albo się go nie ma
A teraz zwycięzca w konkursie „najbardziej pretensjonalna postać kampanii społecznych”. Mowa o spocie kampanii „Polska jest numerem 1 w Europie”, która miała zachęcać do płacenia abonamentu. Projektantka mody jest w nim indagowana tuż przed pokazem, czy płaci abonament radiowo-telewizyjny. Nikt chyba nie przypuszczał ileż emocji może wzbudzić ten temat. Dyktatorka mody jest oburzona, „co to za pytanie?”, nie jest przecież oszustką, że ma styl i klasę, chce żeby wszyscy pamiętali jej świetną kolekcję, a nie to, że kombinuje na abonamencie. Absurd. Kampania uhonorowana nagrodą Chamleta. Jurorzy konkursu na najgorsze reklamy, kierując się kryterium skuteczności zarzucili jej, że oparta była na haśle, że Polacy przodują w niepłaceniu abonamentu. – Jeśli coś robi większość, to nie może to być bardzo złe, będzie uważał przeciętny odbiorca. Ten argument nie nakłoni go do zmiany postępowania – brzmiało uzasadnienie.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem