Kampanie społeczne do poprawki! Najgorsze reklamy roku 2012
Albo ma się styl, albo się go nie ma
A teraz zwycięzca w konkursie „najbardziej pretensjonalna postać kampanii społecznych”. Mowa o spocie kampanii „Polska jest numerem 1 w Europie”, która miała zachęcać do płacenia abonamentu. Projektantka mody jest w nim indagowana tuż przed pokazem, czy płaci abonament radiowo-telewizyjny. Nikt chyba nie przypuszczał ileż emocji może wzbudzić ten temat. Dyktatorka mody jest oburzona, „co to za pytanie?”, nie jest przecież oszustką, że ma styl i klasę, chce żeby wszyscy pamiętali jej świetną kolekcję, a nie to, że kombinuje na abonamencie. Absurd. Kampania uhonorowana nagrodą Chamleta. Jurorzy konkursu na najgorsze reklamy, kierując się kryterium skuteczności zarzucili jej, że oparta była na haśle, że Polacy przodują w niepłaceniu abonamentu. – Jeśli coś robi większość, to nie może to być bardzo złe, będzie uważał przeciętny odbiorca. Ten argument nie nakłoni go do zmiany postępowania – brzmiało uzasadnienie.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa