logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  20.01.2012

Albo ma się styl, albo się go nie ma

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Albo ma się styl, albo się go nie ma" kwituje krótką rozmowę stylistka w spocie 3. etapu kampanii "Polska numerem 1 w Europie" promującej opłacanie abonamentu radiowo-telewizyjnego. Kampanię prowadzi Związek Pracodawców Mediów Publicznych, TVP oraz Polskie Radio. Reklamy emitowane od 20 stycznia pokazują tych Polaków, którzy płacą abonament i traktują to jako swój obowiązek (spoty ze stylistką i trenerem).

Pierwsza edycja kampanii, realizowana od 24 grudnia 2011 r. do 4 stycznia br., ukazywała zaskoczenie obcokrajowców faktem, że Polska zajęła pierwsze miejsce w Europie. Zagadką pozostawało to, w jakiej dziedzinie. Druga odsłona kampanii (od 5 stycznia do 19 stycznia) wyjaśniła, że Polacy zostali zwycięzcami w niepłaceniu abonamentu radiowo-telewizyjnego. (spoty z Niemcem i Francuzką) Trzeci etap kampanii stanowi odpowiedź rodaków na komentarze obcokrajowców.

Reklamy emitowane będą w stacjach TVP, Polskiego Radia i w internecie oraz publikowane w prasie. Uruchomiona została również strona internetowa, na której można uzyskać informacje o abonamencie RTV oraz sposobach jego opłacania.

65% Polaków nie płaci abonamentu RTV. Z tego powodu Polska zajmuje pierwsze miejsce w Europie, pomimo że – jak przekonują organizatorzy kampanii – polski abonament należy do najniższych. W porównaniu z Niemcami i Wielką Brytanią, gdzie opłata wynosi blisko 200 euro, w Polsce to równowartość 45 euro.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Polska numerem 1 w Europie
Czas:
2012.1.20
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Związek Pracodawców Mediów Publicznych, TVP oraz Polskie Radio
Media:
Telewizja, radio, internet, prasa
Wykonawca:
Walk, Adwertajzing
Adresaci:
Polacy niepłacący abonamentu radiowo-telewizyjnego
Hasło kampani:
Dołącz do reszty Europy i zapłać abonament radiowo-telewizyjny





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek