────── 18.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - 10 nominacji w kategorii „Świat”
Mama ma dosyć
„Mama ma siedzieć w domu, mama ma sama zajmować się dziećmi, mama ma po wychowawczym same zaległości… Mama ma już dosyć stereotypów.” 19 kwietnia Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich i Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zainaugurowało kampanię „Mama ma” na temat godzenia ról rodzinnych i zawodowych kobiet oraz mężczyzn, i aktywizacji społeczno-ekonomicznej kobiet. Spoty reklamowe – wyreżyserowane przez Damiana Pietrasika, wyprodukowane przez studio Film Produkcja – ukazują stereotypy na temat ról matki i ojca oraz dostępne dla rodziców ułatwienia pozwalające na łączenie pracy zawodowej z wychowaniem dziecka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”