Książkowi kontrolerzy sprawdzali pasażerów komunikacji miejskiej w Poznaniu. Zamiast jednak odpytywać podróżnych ze znajomości lektur, wręczali im fragmenty książek i zapraszali do bibliotek i księgarń. Na tramwajach pojawiły się hasła zachęcające do czytania podczas podróży do pracy czy szkoły. Elementami kampanii były także plakaty na przystankach i wewnątrz pojazdów. Akcja „Miejskie Podróże Książkowe” (nazwa nawiązuje do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego) miała na celu zachęcenie poznaniaków do wykorzystywania czasu spędzanego w komunikacji miejskiej na czytanie. Spędzając w tramwajach czy autobusach 20 minut dziennie, można przeczytać dziesięć książek rocznie – wynika z szacunków inicjatora kampanii, Fundacji Bookarest.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”