────── 17.05.2017
Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
Mecz na brązowej murawie
Co 4 minuty wycina się w Brazylii obszar lasu wielkości boiska piłkarskiego. Zamiast statystyki WWF wolał jednak pokazać milionom Brazylijczyków realną perspektywę. Oglądający w telewizji mecz kobiecej reprezentacji kraju w piłce nożnej przecierali zapewne oczy widząc jak regulaminowo zielona murawa zmienia się stopniowo w jałowy ugór. Boska interwencja organizacji ekologicznej oraz telewizji Band Sports Channel została szybko nagłośniona przez media oraz rozpowszechniona w mediach społecznościowych. Zdobyła także 3 Lwy: złoty w kategorii Branded Content And Entertainment, i 2 srebrne w kategoriach Direct i PR.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”