Całkiem miła, odpowiedzialna akcja, będąca wynikiem współpracy filipińskiego oddziału koncernu Coca-Cola z WWF. Billboard, który czyści powietrze z zanieczyszczeń. Sekret tkwi w mocy natury, a w tym przypadku krzewu herbaty, który potrafi w ciągu roku zaabsorbować prawie 6 kilo dwutlenku węgla. Na nośniku, który stanął w Manili, stolicy Filipin, jest tych roślin aż 3600. Nawet jeśli jeden billboard w skali globalnego ocieplenia oraz wpływu na środowisko tak wielkiej korporacji jak Coca-Cola to tyle co nic, to sam w sobie stanowi on użyteczny przykład na to, że outdoor może wpisywać się w koncepcję zrównoważonego rozwoju. Źródło ilustracji: huffingtonpost.com.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”