Nie tylko Facebook. Kampanie wykorzystujące różne portale społecznościowe
Kampanie charytatywne przy użyciu Foursquare to nic nowego, podobnie jak sama aplikacja. Wiele firm prowadziło w niej akcje oparte na prostej mechanice – zamelduj się w wybranym miejscu, np. punkcie sprzedaży, a wpłacimy trochę pieniędzy na cel społeczny. Zwykle była to niewielka kwota – 0.25$ czy 0.5$. Zazwyczaj należało się oznaczyć w miejscu związanym z marką, np. punkcie sprzedaży, albo określonym lokalu gastronomicznym. Marka Lexus poszła nieco dalej i postanowiła przekazywać 10 dolarów na konto Boys & Girls Clubs Of America, za każde logowanie, o ile użyje się do tego specjalnej aplikacji dostępnej na Facebooku. Niezależnie od tego czy będzie to kawiarnia, park, lotnisko, czy warzywniak. Jeżeli dodatkowo użytkownik odwiedził salon samochodowy Lexusa, suma uzbierana z jego dziennych meldunków została podwojona. Ustanowiono oczywiście limit – maksymalną łączną kwotę, którą firma może przekazać. W tym momencie może się pochwalić wpłatą 200 tys. dolarów.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”