Michelle Lamont i Michele Jaret, dwie dziewczyny na co dzień pracujące w nowojorskiej agencji reklamowej 360i w dziale kreacji, podeszły do tematu mammografii w osobliwy sposób. W 2013 roku przeprowadziły internetową akcję This is mamming, która zachęcała kobiety do wykonywania i publikowania na portalach społecznościowych zdjęć z hashtagiem #mamming i piersiami położonymi na stole, murze, sklepowej ladzie, słowem tam gdzie wyobraźnia pozwala je położyć. Akcja została zrealizowana tzw. „własnym sumptem” i miała mobilizować kobiety do wykonywania badania mammograficznego, podczas którego biust umieszczany jest w takiej pozycji w aparaturze.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem