Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe – wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy. Jak głosi hasło kampanii: „We can save thousands of lives by donating an important part of New York – ourselves” („Możemy uchronić tysiące żyć poprzez wspomaganie ważnej części Nowego Jorku – nas samych”). Reżyserem spotu jest Laurent Witz, zdobywca Oskara za film „Mr. Hublot”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem