Reklama społeczna miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt w procesie przemysłowej hodowli „mięsa”. Twórcy chcieli się odwołać do ludzkiej empatii za pomocą pewnej paraboli: wyobraź sobie, że jesteś na miejscu zwierzęcia. Twórców zainspirowała lektura książki Jonathana Safrana Foera „Zjadanie zwierząt”. Kampania nie namawiała do wegetarianizmu, ale zachęcała do zwrócenia uwagi na to, skąd pochodzi spożywane mięso i w jakich warunkach są hodowane zwierzęta. Spot przygotował Kolektyw filmowy MAMYTO!
Więcej informacji znajduje się tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem