────── 16.05.2017
„Złote lwice” z Cannes. Kobiece kampanie w awangardzie reklamy
Jak dziewczyna, czyli najlepiej
Nie było możliwości, by twórcy tej kampanii wrócili do domów z pustymi rękami, bo „Like a girl” to jedna z najgłośniejszych kampanii ostatniego roku. Tym, którzy ją przespali, przypominamy – dorosłe kobiety i dorośli mężczyźni dostają zadanie – „biegnij jak dziewczyna” i robią to z szyderczym uśmiechem na ustach, w pełni się wczuwając w rolę infantylnej „kobietki”. Gdy dokumentalistka prosi o to samo dziewczynki w wieku szkolnym, te o dziwo … po prostu biegną. Pyta je, co to znaczy w zasadzie „biec jak dziewczyna”? – Tak szybko jak się da – pada odpowiedź. I o taką właśnie kobiecość walczy marka Always, dla siebie tymczasem wywalczając Grand Prix w kategorii PR. Grand Prix PR: Always, Like A Girl; Leo Burnett
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem