Jak umieścić w mediach społecznościowych instruktaż badania piersi, żeby nie został po chwili usunięty ze względu na nieodpowiednie treści? Wykorzystać… męską klatkę piersiową. Damskie dłonie z różowymi paznokciami pokazują na korpusie bohatera – Henry’ego – jak poprawnie wykonać samobadanie pod kątem nowotworu. Narratorka kampanii przypomina także, że rak piersi zdarza się również u mężczyzn. Kampanię dla organizacji MACMA przygotowała agencja David z Buenos Aires. Przyznane nagrody to złoto w kategoriach Cyber, Direct oraz Promo&Activation.
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem