„
W czerwcu 2011 billboardy w całej Polsce zapraszały kierowców do zapoznania się z tajnikami ekologicznego prowadzenia pojazdów. Zielone, pasiaste tło „”zanieczyszczały”” spaliny emitowane przez odznaczony białym konturem pojazd. Pozornie monotonny obraz skłaniał do uważnego przyjrzenia się i wychwycenia trudno dostrzegalnych na pierwszy rzut oka elementów. Plakat – oszczędny w warstwie werbalnej – zawierał jedynie hasło: „”Ekojazda?””.
Kampania była częścią prowadzonej od stycznia 2011 roku Akademii Ekojazdy. W ramach tego projektu Centrum UNEP/GRID-Warszawa prowadziło działnia edukacyjno-informacyjne kierowane do obecnych i przyszłych kierowców. Uruchomiony został portal społecznościowy www.akademiaekojazdy.pl o ekologicznych aspektach motoryzacji, sposobach na mniej szkodliwą dla środowiska jazdę oraz alternatywnych możliwościach transportu. Przygotowane Vademecum ekologicznej jazdy trafiło do kursantów szkół jazdy w całej Polsce.
”
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem