────── 19.04.2012
Za#%@*#%a selekcja 10 kampanii społecznych, które klną jak szewc
To jest takie... niefajne
Kampania w stylu „przeklinanie jest ch#$@&e”, która porusza problem homofobii w języku. W języku angielskim potocznie używa się słowa „gay” na określenie czegoś głupiego, „cienkiego”. Spoty kampanii Knock It Off komunikują natomiast, że głupie i „cienkie” jest natomiast używanie słowa „gay”, na określenie czegoś głupiego i „cienkiego”. W jednym z nich kobieta podchodzi do grupy nastolatków, którzy właśnie użyli „zakazanego” słowa i odwraca sytuację. – To tak samo jakby powiedzieć, że ta pieprzniczka jest jak 16-latka z dziewiczym wąsem. Ciekawa inicjatywa, jednak jak przekonują poproszeni o komentarz eksperci, niespecjalnie trafiona. Starsza pani pouczająca nastolatków? To takie mentorskie i dydaktyczne. Takie głupie i „cienkie”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”