W każdym samobójcy jest ktoś, kto chce żyć – bolesny, ale i pozostawiający promyk nadziei insight przetłumaczony na ramy gazetowej rozkładówki surowym, ale poruszającym wyobraźnię zabiegiem formalnym. Lewa strona to list pożegnalny, ojca do syna, który przeprasza, ale nie ma siły już żyć. Na stronie obok znajdują się te same słowa, ale w zupełnie innym szyku. List został pocięty a jego sens odwrócony: „Miałbym na zawsze Cię opuścić i iść do nieba? … no proszę Cię …”. Print, który zasłużył na Złotego Lwa, zachęca osoby, które borykają się ze skłonnościami samobójczymi, do skorzystania z pomocy psychologicznej telefonu zaufania. Zwycięska kreacja powstała w agencji Leo Burnett Tailor Made São Paulo na zlecenie brazylijskiej organizacji CVV.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”