"Nie mam na kogo głosować" – myśli wielu wyborców. Może więc warto porównać poglądy kandydatów ze swoimi? Serwis MamPrawoWiedziec.pl w swoim spocie „Kandydaci 2011” zachęca do świadomego głosowania w nadchodzących wyborach parlamentarnych.
Spot informuje wyborców o możliwości sprawdzenia, kto, niezależnie od komitetu i numeru na liście, kandyduje z okręgu wyborcy i jakie ma poglądy. Jeśli wyborcę interesuje konkretny problem, może poszukać kandydata, który ma takie samo zdanie jak on. Serwis umożliwia sprawdzenie, jakie poglądy mają kandydaci oraz czym chcą się zająć podczas najbliższej kadencji.
„Kandydaci 2011” to projekt realizowany przez niezależne i apartyjne Stowarzyszenie 61. Na stronie www.MamPrawoWiedziec.pl publikuje kwestionariusze doświadczenia i poglądów wypełnione przez kandydatów do Parlamentu. Kwestionariusz został przygotowany we współpracy z ponad dwudziestoma organizacjami pozarządowymi.
W spocie reklamowym roli głównej wystąpiła Milena Suszyńska. Za reżyserię odpowiada Marta Karwowska, za zdjęcia – Kuba Giza, za animacje – Natalia Bucior, za montaż – Ola Gowin. Produkcją zajęło się Akson Studio, a postprodukcją – Studio Company.
Oprócz głównego spotu zrealizowano kilka uzupełniających, dotyczących konkretnych zagadnień wyborczych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie