Seria trzech layoutów na wzór tryptyku to realizacja promująca tegoroczne obchody 30. rocznicy pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Polski. Całość obchodów odbywa się pod hasłem „Papież wolności”. Przy tworzeniu kreacji wykorzystano archiwalne zdjęcia PAP-u z czerwca 1979 roku oraz barwy narodowe w powielaczowej stylistyce, charakterystycznej dla tamtego okresu. Głównym przekazem organizatora kampanii – Centrum Myśli Jana Pawła II – jest inicjacja procesu odzyskania swobód osobistych i obywatelskich.
Nazwa kampanii:
Papież Wolności
Czas:
2009.5.16 - 2009.6.15
Kraje:
Polska
Nadawca:
Centrum Myśli Jana Pawła II
Media:
Outdoor, prasa, POS
Wykonawca:
Dobra Nasza
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Papież Wolności Myśli; Papież Wolności Czynu; Papież Wolności Słowa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa