Zaskakujące zdjęcia umorusanego dziecka ulicy jedzącego homara i bezdomnego śpiącego na wytwornej kanapie zachęcały do wsparcia finansowego organizacji dla bezdomnych – SASP. Kampania ruszyła wiosną br. w Sao Paulo w Brazylii.
Sceneria na plakatach wprowadza w mroczny klimat, który ma kojarzyć się z beznadzieją życia na ulicy, a główne rekwizyty – wykwintny posiłek spożywany na bruku pod wiaduktem, czy elegancka sofa w brudnym zaułku – intrygują. Hasło kampanii – "For those who have nothing, anything can seem a lot" ("Dla tych którzy nic nie mają, nawet najmniejsza rzecz ma ogromną wartość") wyjaśnia, że nawet drobna z pozoru pomoc stanowi dla najbiedniejszych luksus – materac dla osoby przyzwyczajonej do spania na kartonie będzie traktowany niczym ekskluzywna sofa, a najprostszy choćby posiłek dla dziecka szukającego codziennie resztek jedzenia na ulicy będzie miał wartość eleganckiego dania.
A.Dudkowki, M.Jeziorowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem