Każdy robi swoje
W Kanadzie trwa kampania "Light bulb" bazująca na filmie reklamowym, w którym do pokazania ogromnego problemu generowanego głównie przez wielki przemysł użyto miniaturowych modeli. Poprzez ten spot kanadyjski oddział WWF uświadamia odbiorcom, że rolą organizacji jest wspieranie przedsiębiorstw i rządu w minimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, a to one są głównie odpowiedzialne za zanieczyszczenia, a rolą konsumentów jest dokonywanie dobrych wyborów zakupowych i dbanie o ekologię w swoim własnym – maleńkim w porównaniu ze światem produkcji – zakresie.
Nawet wytworzenie energooszczędnej żarówki ma swój koszt w postaci choćby emisji dwutlenku węgla do atmosfery, zarówno przy produkcji, jak i przy transporcie. WWF deklaruje, że pracuje z sektorem rządowym i przemysłowym nad regulacjami dotyczącymi minimalizowania wszelkiego niekorzystnego wpływu na środowisko.
Podczas gdy film reklamowy jest bardzo ciekawy i znakomicie zrealizowany – reklama prasowa wygląda jak jego przeciwieństwo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń