Ostatni posiłek psa, po którym… może zostać uśpiony pod byle pretekstem, z braku pieniędzy na jego utrzymanie. Los psów żyjących w schronisku, na których adopcję nie ma chętnych, bywa okrutny.
Pomysł tej kampanii jest prosty, ale bardzo uderzający i zapadający w pamięć. Przyrównuje psa przebywającego w schronisku do sytuacji więźnia osadzonego w celi śmierci i czekającego na ostatni posiłek. Najważniejszą różnicą jest jednak to, że zamknięte czworonogi nie zrobiły nic złego, a skazane są na taki los przez ludzi. Taki przekaz niosą za sobą rysunki przygotowane w ramach portugalskiej kampanii pod hasłem "Adopting a shelter dog is getting him out of death row" ("Adopcja psa ze schroniska to zabranie go z celi śmierci"). Kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat adopcji zwierząt oraz promowanie i pogłębianie poszanowania praw i ochrony zwierząt. Zrealizowana została na zlecenie organizacji pozarządowej Animal, która walczy o obronę podstawowych praw zwierząt – poprzez edukację i informowanie społeczeństwa o złym traktowaniu zwierząt, ich potrzebach oraz możliwych sposobach by pomóc i zmienić ich los.
Kampania została opracowana i wykonana przez portugalski oddział agencji TBWA z siedzibą w Lizbonie.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem