Tęczowa flaga jeszcze nie weszła na maszt
Bryce jest dzieckiem dwóch gejów, Terry – gej z Toronto ma 12-letnią córeczkę, a córka Jennifer zmieniła płeć. Bryce, Jennifer, Terry i inni członkowie społeczności LGBTQ w Toronto wzięli udział w kampanii "Half – Mast" ("W połowie masztu").
Na kampanię składa się seria spotów reportażowych umieszczonych na stronie www kampanii oraz printy, które przygotowała agencja DraftFCB z Ontario. Widniejąca na reklamie flaga opuszczona do połowy symbolizuje, że wiele jest jeszcze do zrobienia na rzecz społeczności osób nie heteroseksualnych. Młodzież pochodząca ze społeczności LGBTQ codziennie w szkole słyszy około 26 obraźliwych haseł na swój temat. 26% takich osób rodzice wyrzucają z domu. 30% wszystkich samobójstw popełniają osoby ze społeczności LGBTQ.
Kampania powstała na zlecenie PFLAG, organizacji pozarządowej wspierającej osoby ze środowisk LGBTQ oraz ich rodziny.
A.Zych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach