Wielkopostna kampania irlandzkiej organizacji Trócaire w tym roku poświęcona jest ludziom zmuszonym do opuszczenia swoich domów z powodu konfliktów zbrojnych, w jakich biorę udział ich kraje (m.in. Somalia, Uganda, Palestyna, Birma, Sudan, Darfur, Kolumbia). Dla dorosłych to dramat, ale mają większą możliwość poradzenia sobie z ciężką sytuacją, niż dzieci, które są całkowicie bezbronne, a traumatyczne emocje i wspomnienia związane z koniecznością opuszczenia domu, a często i rodziny, pozostaną w nich przez całe życie, które w tak trudnej sytuacji muszą zbudować na nowo. Im dedykowany jest przejmujący spot reklamowy.
W 1989 roku liczba osób wypędzonych ze swoich domów wynosiła 9 milionów, w 2009 – już 26 milionów. Kampania "Hiding places" zachęca do wsparcia finansowego organizacji, która niesie im pomoc medyczną, edukuje dzieci oraz przywozi wodę, żywność i artykuły pierwszej potrzeby.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem