Jan i Janina zaczynają od własnego biurka, by później zatrudniać kilkunastu pracowników. Krótkie spoty, wyświetlane w warszawskiej komunikacji miejskiej, zachęcają zastanawiających się nad założeniem własnej firmy do zgłoszenia się do Centrum Przedsiębiorczości Smolna.
Centrum świadczy usługi szkoleniowo-doradcze, informacyjne, finansowe, prawne, księgowe oraz zarządcze świadczone przedsiębiorcom, związane z bieżącą działalnością przedsiębiorcy oraz osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Więcej informacji znajduje się na stronie firma.um.warszawa.pl/centrum-przedsiebiorczosci-smolna.
Nazwa kampanii:
Centrum Przedsiębiorczości Smolna
Czas:
2013.10.30
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Nadawca:
Urząd m.st. Warszawy, Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego (FE),
Media:
Spoty w komunikacji miejskiej (SKM, tramwaje, autobusy)
Wykonawca:
Rex White
Adresaci:
Warszawiacy rozważający założenie własnej firmy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem