────── 30.05.2008
Zmasowany atak petów
15 tysięcy petów wstawiono do przyulicznej witryny reklamowej w ramach kampanii zorganizowanej przez Peruwiańską Ligę ds. Walki z Rakiem z okazji Międzynarodowego Dnia Bez Papierosa. Jej celem było pokazanie złego wpływu osób palących na niepalące, szczególnie w rodzinie – osób starszych na dzieci i młodzież.
Wszystkie niedopałki zostały przyklejone (ręcznie) do dykty, którą następnie, po namalowaniu ilustracji przedstawiającej przerażoną dziewczynkę, włożono w witrynę ustawioną nisko, na ziemi, tak aby przechodnie oglądali ją tak, jak wystawy sklepowe – z bliska.
Zbiórka takiej ilości niedopałków trwała 1,5 miesiąca przed akcją i -jak informują inicjatorzy kampanii – było w nią zaangażowanych wielu wolontariuszy.
Nazwa kampanii:
15.000
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.15
Kraje:
Peru
Nadawca:
Liga Contra el Cáncer
Media:
Instalacja w witrynie reklamowej
Wykonawca:
Ogilvy Perú
Adresaci:
Osoby palące papierosy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!