"Nie wiesz co z tym zrobić? To nie bierz!" to hasło kampanii pokazującej niepraktyczność foliówek masowo rozdawanych w sklepach i, co gorsza, masowo branych ze sklepów do domów.
Ideą kampanii nie jest zwrócenie uwagi na przyszłe konsekwencje zanieczyszczenia środowiska czy katastrofę ekologiczną, ale na pragmatyczną stronę używania plastikowych toreb. Raz zabrana ze sklepu, prawdopodobnie do niczego więcej nam nie posłuży. Plastikowe torby są niepraktyczne, nie znajdują innych zastosowań – chyba, że miałyby być one absurdalne, jak czapka lub koszulka zrobiona z folii. Zamiarem kampanii jest w prześmiewczy sposób pokazać, jak bardzo niepraktyczne są plastikowe torebki.
Hamish McLennan, Global CEO of Y&R, zwrócił uwagę na potrzebę zmian w myśleniu o konsumpcji i każdy oddział Young & Rubicam Brands zaangażował się w green marketing. Polski oddział od Wielkanocy – stworzył kartkę świąteczną w postaci baranka wielkanocnego z papieru mache, uzyskanego w 100% z przetworzonych, starych briefów zebranych w agencji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa