Komentarz do tej kampanii właściwie jest zbędny w tym szczególnie ciężkim czasie dla mieszkańców Haiti. Kraj rozpadł się w 35 sekund, ale pomóc można w jeszcze krótszym czasie – przekonuje amerykańska kampania telewizyjna.
Organizacja o międzynarodowym zasięgu – International Rescue Committee – prowadzi zbiórkę pieniędzy na pomoc dla ofiar trzęsień ziemi na Haiti. Spot reklamowy (wykonany pro bono przez agencję McCann Erickson NY) zmontowano z reporterskich zdjęć z miejsca tragedii.
Nazwa kampanii:
Help Haiti now
Czas:
2010.1.18
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
International Rescue Committee
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
McCann Erickson NY
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Help Haiti now
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę