Potrzebuję Mamy
Kampania „Niewiele trzeba by pomóc. Wystarczy Twój 1%” zachęca do przekazywania 1% podatku osieroconym dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych.
Po raz trzeci Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce prosi podatników o wparcie swojej działalności 1% podatku. Środki zebrane w ramach akcji zapewniają prowadzenie rodzinnych placówek dla potrzebujących dzieci. Dzięki pomocy specjalistów, pozyskane środki mogą być w całości przeznaczone na sfinansowanie codziennych potrzeb ponad 400 dzieci.
Wśród firm wspomagających kampanię jest już tradycyjnie agencja reklamowa BBDO Warszawa, która przygotowała strategię oraz kreację ATL i BTL kampanii. W działania komunikacyjne zaangażowane jest TBWAPR, w pozyskiwanie mediów – Starcom.
Nieodpłatnie spoty reklamowe emitują m.in. TVN, TVN 7, TVN Style, AXN, Cyfra+, MiniMini, Kuchnia TV, Planete, Travel Channel, Ale Kino, Hyper oraz rozgłośnie radiowe – Radio Zet, RMF FM i Radio Roxy FM. Bezpłatne powierzchnie reklamowe przekazały firmy Clear Channel, AMS i Stroer.
Kampania obecna jest w internecie na www.1-procent.org – stronie przygotowanej pro bono przez agencję interaktywną Orbita. Nośnikami kampanii jest też prasa (ponad 50 tytułów) i ulotki dystrybuowane w sieciach kin obsługiwanych przez New Age Media i w 26 sieciach handlowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich