Mogą prowadzić zwyczajne życie, a ich problemy często wynikają po prostu z nastawienia otoczenia. Budzą litość, niechciane spojrzenia i natychmiastową myśl : "jak dobrze, że to nie ja". Codzienne troski błyskawicznie tracą na znaczeniu, gdy obserwuje się ludzi niepełnosprawnych. Jednak niepełnosprawność nie jest wyrokiem – God is Able walczy z tym przekonaniem poprzez kampanię "Different" ("Różny").
Akcja "Different" została wykonana przez filipińską agencję Ad Garlic i odnosi się do kwestii wykluczenia społecznego niepełnosprawnych i chorych. God is Able jest międzynarodową fundacją zajmującą się niepełnosprawnymi oraz ich miejscem w życiu publicznym.
Julia Dybiec
Nazwa kampanii:
Different
Czas:
2013.5.1 - 2013.5.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Filipiny
Nadawca:
God is Able
Media:
Internet
Wykonawca:
Ad Garlic
Adresaci:
Otoczenie społeczne niepełnosprawnych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem