Mogą prowadzić zwyczajne życie, a ich problemy często wynikają po prostu z nastawienia otoczenia. Budzą litość, niechciane spojrzenia i natychmiastową myśl : "jak dobrze, że to nie ja". Codzienne troski błyskawicznie tracą na znaczeniu, gdy obserwuje się ludzi niepełnosprawnych. Jednak niepełnosprawność nie jest wyrokiem – God is Able walczy z tym przekonaniem poprzez kampanię "Different" ("Różny").
Akcja "Different" została wykonana przez filipińską agencję Ad Garlic i odnosi się do kwestii wykluczenia społecznego niepełnosprawnych i chorych. God is Able jest międzynarodową fundacją zajmującą się niepełnosprawnymi oraz ich miejscem w życiu publicznym.
Julia Dybiec
Nazwa kampanii:
Different
Czas:
2013.5.1 - 2013.5.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Filipiny
Nadawca:
God is Able
Media:
Internet
Wykonawca:
Ad Garlic
Adresaci:
Otoczenie społeczne niepełnosprawnych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń