Mój Robert będzie lekarzem i będzie leczył ludzi – zapowiada matka swojej przyjaciółce. Tymczasem nastolatek woli zostać mechanikiem i naprawiać "piękne, stare fury". Gdy dorasta i realizuje swoje marzenie, rodzicielka i tak jest z niego dumna – w końcu zawsze wiedziała, że ma w sobie coś z chirurga.
Kampania przygotowana na zlecenie Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU) ma przekonać rodziców i gimnazjalistów, że technika i szkoły zawodowe mogą być równie przyszłościową drogą co najczęściej wybierane licea ogólnokształcące.
Poza spotem telewizyjnym pt. "Będzie…Będę…", częścią projektu jest "Strefa Ucznia" umieszczona na stronie www.koweziu.edu.pl. Uczniowie znajdą tam informacje o zawodach, kwalifikacjach, typach szkół i warunkach uzyskania możliwości pracy w zawodzie, a także plakaty, broszury i ulotki informacyjne.
Spot powstał w ramach projektu "Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty (Działanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 Upowszechnianie uczenia się przez całe życie – projekty systemowe), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie