Możesz nie zauważać, ale to się dzieje codziennie…
Kampania kierowana do osób lubujących się w spożywaniu nietypowych potraw mięsnych.
Jednym z celów WildAid jest organizowanie kampanii kierowanych do konsumentów, a dotyczących ochrony zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt. Celem tych działań jest zniechęcenie do spożywania tych gatunków i sprawienie by nielegalne praktyki zabijania i handlowania zwierzętami przestały być opłacalne dla kłusowników. Kampania You May Not See It, zrealizowana w 2004 roku przez agencję J. Walter Thompson New York, umiejscawia uśmierconego nosorożca, tygrysa i rekina w miejscach, gdzie toczy się codzienne życie Amerykanów, którzy nie zauważają tragedii.
Efektywność kampanii mierzono m.in. w Tajlandii, gdzie 78% badanych zadeklarowało, że nie będzie więcej jeść zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt, a 30% odpowiedziało, że już przestało jeść mięso z rekina.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń