Zwierzęta obwieszone fragmentami ludzkiej skóry z gracją poruszają się po wybiegu. Sekunda po sekundzie zaczyna do odbiorcy docierać, na co dokładnie patrzy i jak to się ma do słów piosenki "How Do You Like Me Now" (Jak ci się teraz podobam), która brzmi w tle. Odwrócenie ról, kiedy to zwierzęta są modelami ubranymi w płaszcze wykonane z dziesiątek ludzkich ramion i włosów, a nie ludzie maszerujący po wybiegu w kolejnych futrach zwierząt, kończy makabryczny obraz nagich, drżących, przerażonych ludzi tkwiących w klatkach wśród zwisających z sufitu zakrwawionych części ludzkiego ciała.
Organizacja PETA, działająca na rzecz etycznego traktowania zwierząt, po raz kolejny sięgnęła po prowokacyjne i odważne skonfrontowanie rzeczywistości z ideą, w myśl której zwierzęta nie są własnością ludzi i nie wolno ich wykorzystywać do celów rozrywkowych jakim jest z pewnością specyfika branży mody. Śmierć milionów zwierząt rocznie, służy ludziom, projektantom, konsumentom, którzy w okrucieństwie i męczarniach zwierząt nie dostrzegają tragedii. Celem wstrząsającej kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców by postawili się na miejscu zwierząt, zanim dokonają zakupu prawdziwej skóry czy futra.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń