Ośmiornica na zachętę
W deszczowy dzień w holenderskim miasteczku plażowym Scheveningen z chodników wyłania się ośmiornica. Kiedy przestaje padać i robi się sucho – znika. Ośmiornica ściska w mackach tekst hasła „Sea Life laat je niet meer los” (Podwodne życie nigdy cię nie wypuści), a jej zadaniem jest zachęcić przechodniów do odwiedzenia centrum Sea Life w Scheveningen, w którym można podziwiać świat podwodnej fauny i flory.
Sea Life w Scheveningen cieszy się największym powodzeniem wśród zwiedzających w deszczową pogodę. Chodnikowa kampania realizuje potrzebę centrum, by reklamować się przede wszystkim w takie dni. Dzięki zastosowaniuspecjalnej farby ośmiornice są widoczne tylko w kontakcie z wodą i będą ukazywać się na chodnikach przez osiem tygodni.
Realizatorem kampanii jest agencja Fresh Green Ads z Amsterdamu, stawiająca sobie za cel tworzenie nietypowych projektów przy użyciu materiałów przyjaznych dla środowiska. Jak zapewniają, ich projekty wykonane są z całkowicie naturalnych elementów. Fresh Green Ads jest pomysłem, który zrodził się w holenderskiej agencji designersko-reklamowej Misterwilson.
M. Waręska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem