Ciekawe ideologiczne podejście zaprezentowano w chińskiej kampanii na rzecz recyklingu. Argumentem za ponownym wykorzystaniem tych samych materiałów jest tu pojęcie Karmy, która – spersonalizowana na reklamie – dba o porządek rzeczy odbywający się kołowo. Cyrkulacja wydarzeń, raz lepszych, raz gorszych, odnawiających się pod postaciami różnych innych sytuacji, prezentuje pożądany ład, który jest też kluczowy w ekologii. Skoro Karma zajmuje się recyklingiem, to i my powinniśmy (Karma recycles. So should you.).
Karma jest podstawowym pojęciem we wszystkich szkołach Buddyzmu i oznacza "zamierzone działanie", "przyczynę i skutek" – osobistą wolność i odpowiedzialność, nie los. Natomiast w Hinduizmie karma jest związana z postacią Boga i z przeznaczeniem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki