Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
────── 19.12.2013
Bożonarodzeniowy zajączek
Odwijający z folii czekoladową figurkę Świętego Mikołaja ujrzeli pod nią… zająca, symbol świąt wielkanocnych. Nie była to jednak pomyłka producenta słodyczy, a kampania społeczna.
"Alzheimer’s patients are coping with this feeling daily" ("Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia") wyjaśniał napis zamieszczony na pasku papieru, owijającym czekoladową postać. Kampania została przeprowadzona na zlecenie stowarzyszenia Alzheimer Nederland. Uczucie zdezorientowania, które wzbudzało odpakowanie Mikołaja-zajączka, miało uświadomić im, jak na co dzień czują się osoby cierpiące na chorobę Alzheimera, która wiąże się m.in. z zaburzeniami pamięci i funkcji poznawczych.
Ambientową akcję przygotowała agencja N=5.
Nazwa kampanii:
St. Nicholas Bunny
Czas:
2013.12.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Alzheimer Nederland
Media:
Ambient
Wykonawca:
N=5
Adresaci:
Kupujący świąteczne słodycze
Hasło kampani:
Alzheimer's patients are coping with this feeling daily (Chorych na Alzheimera to uczucie spotyka każdego dnia)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”