Ukojenie dla osieroconych dzieci
Ponownie pod hasłem "Pomóż ukoić ból" Fundacja Hospicyjna prowadzi od początku roku kampanię 1%, która dotyczy wspierania działalności hospicyjnej w Polsce. Przekonuje do niesienia pomocy osieroconym dzieciom, których bliscy byli pod opieką hospicjów i zmarli. Do tej pory fundacja pomogła 2519 takim dzieciom. Podatnicy mogą wesprzeć jej działania podatkiem 1%.
Na potrzeby kampanii powstał spot telewizyjny oraz radiowy, do których głosu użyczył – podobnie jak w zeszłorocznej edycji kampanii – aktor Andrzej Chyra. Ponadto wykorzystywane są reklamy billboardowe, plakaty i bannery internetowe (emitowane w portalach regionalnych oraz ogólnopolskich o tematyce finansowej i podatkowej). Operator filmowy, Grzegorz Kędzierski, który pracował przy takich filmach jak "Popiełuszko. Wolność jest w nas", czy "Ogniem i Mieczem" zdjęcia do spotu telewizyjnego wykonał pro bono. Kreację kampanii – także charytatywnie – przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa do kwietnia br. Kreacja outdoorowa w tym roku została zmieniona, natomiast spot telewizyjny i radiowy pozostały takie same, jak w roku ubiegłym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie