────── 08.05.2014
Żarłoczna lodówka
Lodówka pożera produkty spożywcze, pralka zjada skarpety, a przez zmywarkę pani domu jest spłukana.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.
W kwietniu ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.
Nazwa kampanii:
Zmniejsz rachunek
Czas:
2014.4.29
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Gospodarki
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Will Goldbe, Propeller
Adresaci:
Osoby odpowiedzialne za zakup sprzętów elektrycznych w gospodarstwie domowym
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!