W listopadzie w belgijskim magazynie dla mężczyzn ukazała się zwracająca uwagę reklama, choć akurat w tym miejscu nie wyróżniała się na pierwszy rzut oka. Na łamach P-Magazine można było zobaczyć piękną modelkę w bieliźnie, siedzącą na sofie w wyzywającej pozie. Hasło kreacji – „Becoming a donor is probably your only chance to get inside her.” (Zostanie dawcą jest prawdopodobnie twoją jedyną szansą, żeby się do niej dostać) – wyjaśniało intencje nadawców.
Reklama jest częścią kampanii na rzecz dawstwa organów. W Belgii prawo dotyczące tego zagadnienia jest dosyć mgliste. Część obywateli sądzi, że po śmierci ich organy automatycznie trafiają do potrzebujących. Nic podobnego – aby tak się stało, konieczne jest podpisanie odpowiedniego oświadczenia swojej woli. Mając to na uwadze organizacja Organ Donor Foundation postanowiła zorganizować kampanię (kierowaną do mężczyzn) zachęcającą do złożenia takiej deklaracji. Agencja Duval Foundation, odpowiedzialna za kreację, zrealizowała cel w sposób zabawny, mimo że dość obsceniczny.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę